Älska och hela ditt inre barn tillsammans med Jungfru Maria och änglarnas helande kärleksenergi.

Vi genomgår nu en enorm förändring med oss själva och vår jord.

Tiden har kommit att släppa taget om de gamla föreställningarna som vi haft om oss själva som förminskat oss så att vi kan gå en ny tid till mötes i kärlek och frihet.

Att hela och att läka relationen med vårt inre barn är en av de mycket viktiga uppgifter vi behöver ta ansvar för med oss själva.

Man vet med säkerhet att de 7 första åren i en människas liv är de mest avgörande för hur vårt liv formas och hur det blir.

Om vi vill förändra våra liv så finns nyckeln i att bli medvetna om vad vi blivit falskt programmerade till.

Vi behöver låsa upp buren som vårt inre barn suttit ”fängslad” i.

Vi behöver se, höra och omfamna vårt inre barn.

Vi behöver låta kärleken flöda och återskapa bandet mellan oss själva och vårt inre barn.

Vi behöver släppa begränsande undermedvetna programeringar som skapar ohälsa och energiförlust.

Att ha oläkta sår påverkar oss i våra relationer till andra.

Det gör oss mer sårbara och lättstötta.

Att hela vårt inre barn hjälper oss att släppa begränsningar och ger oss större frihet att vara dem vi är.

Vi får större tillgång till kreativitet, intuition och att känna oss mer hemma på jorden med oss själva.

Att älska vårt inre barn är något som vi behöver lära oss.

När vi lär oss att älska vårt inre barn tar vi tillbaka de delar av oss själva som gör det enklare att skapa de liv som vi önskar och drömmer om.

De flesta människor vill kunna leva i kärlek och frihet.

Vi stöter på hinder och livet ger oss upplevelser som färgar av sig på oss.

Ibland så gör dessa hinder så att vi fastnar och blir blockerad.

Detta ger oss smärta men tar också kraft och energi.

Vi upprepar kanske samma mönster gång på gång.

Vi kanske har svårt att få relationer att fungera som vi önskar oss.

Vi känner oss kanske oälskade och osedda.

Kanske upplever vi att vi ger och ger men får inget tillbaka.

Vi kanske tycker att vi förtjänar bättre men ändå så upprepar sig ett mönster av att inte bli hörda eller sedda.

Upplevelserna kan se olika ut men kommer från samma källa.

I övergången mellan den gamla och den nya tiden, behöver vi nu släppa taget om de mönster och programmeringar som inte gynnar oss längre.

Vi behöver belysa, se och förstå varför vi valde våra upplevelsers och att vi kan släppa taget och gå vidare.

För att känna oss hela, så behöver vi få en intimare kontakt inåt med oss själva.

Vi behöver få ett högre perspektiv på vad vi skulle förstå och lära oss.

Under de 3 healingsessionerna kommer vi att arbeta med:

Grupp healing med Jungfru Maria och änglarnas helande kärleksenergi.

Sessionerna är med fokus på att frigöra de gamla programmeringarna och uppfattningar om oss själva som vi fick som barn och som hindrat oss från att älska oss själva och vårt inre barn.

Healingen är omfattande och djupgående och sker både kollektivt och personligt.

Healing sessionerna görs i grupp via nätet tillsammans med Helena Öhrström, Avalonprästinnan

3 st. träffar via nätet.

Kostnad: = 999: –

Få dina egna ut testade blomsterdroppar för att ge stöd i healing och omprogrammering.

Special Pris 100:-/flaska (ordinarie 150:-)

Datum för träffarna:

9/11 kl: 19.00-21.00

16/11 kl: 19.00-21.00

23/11 kl: 19.00-21.00

Dessa healingsessioner är för dig som vill älska och hela ditt inre barn.

Om du vill känna dig starkare och friare att vara den du är.

Om du vill ta emot Healing och omprogrammering för ditt inre barn med Jungfru Maria och änglarnas helande kraft.

Om Helena Öhrström:

Kärleken är bron mellan dig och allt levande.

Under en del av mitt liv så har det faktum att jag behövde hela mitt inre barn från diverse känslorelaterade blockeringar, sår och trauman från min barndom gett mig möjligheten att jag sedan kunnat hjälpa andra med att hela och knyta band tillbaka till sitt inre barn.
Det har varit livsavgörande för mig att kunna läka tiden i barndomen, som satte spår och som färgade av sig i att känna mig begränsad, oälskad, övergiven, ensam, sviken och svårt att hitta hem med mig själv.
För mig har den andliga delen av läkningen haft den absoluta största betydelse i att kunna släppa taget för att läka och att kunna låta kärleken från högre dimensioner hjälpa till i healing processen.
Med hjälp av dessa healingsessioner, vill jag nu öppna för möjligheten för dig, så att även du ska kunna uppleva den andliga moderenergin från moder Maria och änglarnas kraft för att hela dina oförlösta känslor från din barndom.
Tillsammans skapar vi den nya jorden i frihet och kärlek.

Helena Öhrström har mycket lång erfarenhet av att hjälpa människor.
Hon har haft företaget Avalonskolan sedan 1997, där hon arbetat som medium med att hjälpa människor i andliga väglednings sessioner och läkningsprocesser fysiskt och psykiskt.

Helena har även arbetat på sin skola med att utbilda inom energimedicin, gudinneutbildningar, mediala och andliga kurser och cellminnes läkning med tidigare liv och tidigare generationer.

Helena är medium, Avalonprästinna, Plejad prästinna och TCM och blomsterterapeut.

Hon har skrivit böckerna: Fredsmedelande från Plejaderna, Kvinnors magiska kraft och Plejadgudinnorna, den nya tidens feminina kraft.

Helena har sedan tidigt 2000 tal tillverkat egna blomsteressenser för att hjälpa till för det psykiska och andliga välbefinnandet.

Hon gör resor med grupper tillsammans med sin man till olika Kraftplatser i världen.
Helena bor i Skåne på Österlen tillsammans med sin man.

Hon har 3 barn och 5 barnbarn.