0707 67 91 10 info@avalonskolan.se

5 dagar
Pris från: 2.500:-

Standard retreat på Avalonskolan

5 fantastiska dagar med retreat, meditation, avslappning och möjlighet till enskilda behandlingar andlig vägledning och infraröd bastu.

Detta ingår i standard:

• Dagliga guidade meditationer med fokus på att höja och stärka din inre kraft och ljus.
  • Utflykt till kraftplatsen Ale stenar där vi gör en gemensam ceremoni för ljus och kraft.
  • Det finns även infraröd bastu, labyrint och en stor magisk trädgård för återhämtning och kraft som du använder så mycket du önskar.

Pris : 5 dagar 2500:-

Boende i 2 bädds rum med tillgång till kök, dusch, meditations/undervisnings sal.
Om plats finns, finns även möjlighet att bo i enskilt rum för ett tillägg på 600:-.

Närhet till skog, natur och bad.

Lyx retreat på Avalonskolan

Detta ingår i lyx:

• Cellminnes healing.
  • Tidigare livmeditation.
  • Frekvensbehandling för att stärka och rena kroppen.
  • Fotbad för att avgifta kroppen
  • Några kilometer bort finns ett gammalt kvartsbrott där man kan ta stärkande bad i ett ”kristallvatten”.

Pris : 5 dagar 3500:-

Närhet till skog, natur och bad.

Dessa behandlingar kan bokas separat (förboka gärna):
Andlig medial vägledning: halv eller hel timme 500/900:-
Avalon energimassage halvkropp 500:- helkropp 700:-
Öronakupunktur 250:-
Tidigare liv session 1100:-
Frekvens behandling 400:-
Energi healing/ balansering 700:-
Ansikts cupping med anti age effekt 400:-
Fotbadsdetox 150:-

Du står själv för hushållning av mat.
Det finns kokplatta, kylskåp, micro och matsal.
Närmaste mataffär ligger ca 8 km bort.
Restauranger, pizzerior m.m. 1 mil bort.
Badplats några kilometer bort.

Datum 2021:

24-28 maj

Ankomst måndag förmiddag

Avresa fredag eftermiddag, senast 14:00

Fullbokad!

9-13 augusti

Ankomst måndag förmiddag

Avresa fredag eftermiddag, senast 14:00

Fullbokad!

Varmt välkommen till stillhet, meditation, reflektion och att återladda dig själv.

Klicka här för att se rummen

+ 46 707 67 91 10
info@avalonskolan.se