0707 67 91 10 info@avalonskolan.se

Frekvens-bioresonans behandling

Med hjälp av en Spooky2 maskin så behandlar vi det som kommer fram vid en scanning av din kropp eller efter dina önskemål.

Detox

Vi rekommenderar att du startar med Detox  i 11 dagar.

För att kunna läka är det viktigt att bli kvitt och att detoxa sig från t.ex tungmetaller.

Med hjälp av ditt DNA t.ex. en bit nagel tar du emot frekvenser på distans under 11 dagar.

Under dessa dagarna skall du dricka mycket citron vatten, detta för att rester från detoxen skall sköljas ut ur kroppen.

Pris: 600:-

Scanning

Efter en detox så utförs en Scanning.

Scanningen känner av vad din kropp behöver läka och balansera på energi nivå.

I en scanning använder vi en Rife frekvens maskin.

Vi får då fram vilka frekvenser som du responderar på.

Därefter gör vi upp en personlig behandlingsplan och bestämmer hur många ggr som du behöver/vill behandlas.

Pris för en scanning är 600:-

Scanningen tar ca drygt en timme och görs på Avalonskolan.

Behandling:

Väljer du att få dina behandlingar på Avalonskolan så kostar det 500:- per behandling.

Vi rekommenderar behandling på plats eftersom den är mer kraftfull

Man kan också med fördel blanda att få behandling på plats och distans behandling.

Det går även bra att få/ta emot behandling på distans enligt dina önskemål. Tex. om du vill ha behandling för Candida, parasiter, Epstein barr virus m.m.

Det finns drygt 50 000 olika behandlings program.

Pris behandling distans 10 dagar 700:-, 20 dagar 1200:-

Du får även råd och hjälp med olika förslag och tips på hur du kan förstärka din läkningsprocess.

Medial läkning:

Kombinera din detox och frekvens behandling med en medial läknings session för maximal effekt.

Du får reda på vad din kropp behöver läka och balansera på känslomässig och psykisk nivå.

Vi bokar ett möte via Skype, telefon eller på plats och du får reda på medial väg de känslomässiga och psykiska cellminnen som blockerar och som du behöver läka.

+ 46 707 67 91 10
info@avalonskolan.se