0707 67 91 10 info@avalonskolan.se

21 dagars freds meditationer

Fred inom oss är nyckeln till fred på jorden

Nu är tiden att ta action på freden inom oss själva.
Var med starta en ny tids cykel på 21 dagars meditation för fred.
Varje dag i 21 dagar får du enkla och kraftfulla meditationer med fokus på fred inom dig.
Dessa 21 meditations dagar är en ovärderlig skatt som ger dig hjälp att vara mer närvarande i nuet, återhämtning och åter laddning, avstressning, healing, kontakt med din inre visdomskälla, balans och inre fred.
Du ”detoxar” ditt sinne och återkopplar till ditt sanna jag.
Du får stödjande ord och guidade meditationer för inre fred under 21 dagar som du kan använda om och om igen.
Du blir starkare inifrån och ut när du flyttar din uppmärksamhet inåt för att stärka ande, kropp, själ och hjärta
Varje dag följer en visdoms ord eller en mening med.
Orden och meningarna är väl valda för att hjälpa att höja vibration och fred inom och utom dig.
Du får meditationerna via mail varje dag under 21 dagar som du sedan kan lyssna på när du vill.

Xtra pris:49:- (ordinarie pris349:-) för alla 21 meditationerna

+ 46 707 67 91 10